Past is in the past

08:24

Tahu kan sebaris lirik lagu frozen yang berbunyi 'past is in the past?'  (Tolong jangan suruh aku nyanyi kang guruh berdentum)

Cakap memang senang tapi nak lupakan tu macam tengah angkat batu seberat lima tan tuk dicampak jauh2. 

Tapi sebenarnya benda tu positif. Apa yang positifnya?

1. Kau akan sentiasa sedar diri!

2. kau akan bina kekuatan untuk melawan

3. Kenalkan kau kepada siapa musuh dan siapa kawan

4. Kau tak akan bazirkan masa untuk benda tak berfaedah!

Tapi yang negatifnya.. TRAUMA!!!

Sebenarnya aku pun tak tau kenapa aku tulis benda ni. Sadis! Mungkinkah tgh berlawan dengan kisah silam sendiri? Alamak! Kisah silam, tak ada tangan dengan kaki, macam mana nak bertinju..

Entry mereng malam ni.  Sila jangan tarik muka. Sila jangan julingkan mata ke atas..

Sebenarnya nak pesan satu je.. 

JANGAN TAKUT UNTUK MELAWAN KISAH SILAM SENDIRI. BAK KATA ORANG 'FIGHTING!!!

Huruf besar kau. Nah ambik


You Might Also Like

0 comments